דפים

יום חמישי, 6 בספטמבר 2012

אומנות הבמבה


כמו שכתבתי בפוסט גם המצוירים חוזרים בתשובה, נכנס לי לאחרונה דחף אומנותי מחודש. לצייר לא הכי בא לי כרגע, אז אדחה במעט את ציור חבריו של פו הדב למועד אחר. בקשר לאפייה, לא מזמן הכנתי את המקרונים הנהדרים, העוגיה העולמית, אך כרגע אין לי יותר מדי תקציב להכין אותן כל ערב. מה שכן הכנתי  כמעט כל ערב השבוע הם בייגלים מלוחים וטעימים, שיצאו יותר כמו לחמניות מאשר בייגלים אבל הטעם שלהם פשוט שמימי (וזו הסיבה שאני מכין אותם כל ערב). לעת עתה, זהו בהחלט הבצק האהוב עלי והטעים ביותר שיצא לי. אבל מספיק עם אפייה ומספיק עם ציור. אני אחד שתמיד תוקף כמה חזיתות בן-זמנית (ובדרך כלל גם קורס בכולן בו-זמנית) וחיפשתי לי "חזית אומנותית" חדשה לתקוף.

ואז הגיע הרעיון - הפוטושופ! אני אוהב לערוך תמונות ולעשות איתן שטויות. אני בהחלט קורא לזה עיסוק אומנותי כי בסופו של דבר יוצאת יצירה עליה אני עומל ויש את ההרגשה הזו של "אומנות שיוצאת ממך" בזמן ההתעסקות בפוטושופ (וכל הפוטושופרים אי-שם מהנהנים עכשיו את בראשם לחיוב). הפעם היה לי רעיון לקחת את חטיף הבמבה ולהפוך אותו לכוכב! אז לקחתי כמה "במבות" יפות מראה, תקעתי אותם על חוטי ברזל והצבתי אותם בכל מיני פוזות למטרת צילום ואז לעריכה. יש לי כמה רעיונות בנושא, ופה אני מביא את היצירה הראשונה שלי של הבמבה, אולי גם בפעם הראשונה בתולדותיה, ולה אני קורא "במבה בדרכים":




אין תגובות: