דפים

יום ראשון, 16 בספטמבר 2012

סופרים תמרים עד עשר (וראש השנה שמח!)

גבריאל בן שנה ותשעה חודשים. לפעמים כשאני מסתכל עליו אני לא יכול אלא להתפעל על כמה שהוא חכם ומבין את הכל. מדי פעם אני מנסה ללמד אותו משהו שנראה לי כאילו יהיה לו יותר מדי קשה לבצע או משהו שמחוץ לתחום הגיל שלו, כמו להבדיל בין ימין לשמאל למשל (והסיפור הזה נמצא פה). העניין הוא שכל פעם שאני חושב שגבריאל ייתקל במשהו שהוא לא מצליח לבצע הוא מפתיע אותי ומצליח הרבה יותר טוב ממה שחשבתי. אז אמרתי לעצמי "בסדר. ילד חכם. לספור עד עשר הוא בטח לא יצליח. בוא ננסה ונראה אם הוא יצליח לזכור את השלושה הראשונים." אז התחלתי בספירה קצרה, עד חמש, והילד חוזר אחריי סיפרה אחר סיפרה וזוכר את הסדר. אז המשכנו עד עשר והנה, הילד זוכר ולא מתבלבל! לימדתי אותו רק מספר פעמים וזה לא לקח יותר מחצי שעה. 
אז הנה הסרטון שצילמתי בראש השנה כשגבריאל ספר תמרים (הוא הכי אוהב לספור כפיות):

אה, וגם חג שמח! :)



אין תגובות: