דפים

יום שישי, 5 באוקטובר 2012

יום נישואין במלון של מפלצות

אתמול מלאו לנו ארבע שנים של ברית נישואין. את החגיגה החלטנו להעביר להיום, יום שישי, מכיוון שזהו יום בו אני לא עובד בדרך כלל וגם יותר כיף לחגוג בסופי שבוע משום שיש אווירה של משהו שונה ולא שגרתי. אמא שלי באה לבקר מאילת למשך סוף השבוע והיא הסכימה לשמור על גבריאל בזמן שאנו נצא ונעשה משהו כייפי יחד בלי הילד. עד כה היו לנו רק שני מקרים אחרים בו יצאנו לבלות לבד מאז שהוא נולד, כמעט לפני שנתיים. התלבשנו חגיגי (או במילים אחרות, התלבשנו כך שהרגשנו יפים ומושקעים) והלכנו לקולנוע לצפות בסרט. כמעט כל הסרטים היו בעלי דירוג R שזה אומר הרבה קללות, אלימות קשה ועוד כל מיני תכנים שפשוט מוציאים את החשק לצפות בסרט אז הלכנו לסרט אנימציה שמדורג עבור כל המשפחה. הסרט היה "Hotel transylvania" או בתרגום מושלם לעברית "מפלצת של מלון". 
מדובר בסרט על אבא ערפד שמפחד מבני אדם ומנסה לשמור על ביתו מבני האנוש הנוראיים שתמיד מנסים להכחיד את המפלצות. הוא בנה מלון במיוחד למפלצות שיוכלו לנפוש בשקט וברוגע ללא איום מבני אדם והמלון הולך ומשגשג עד שיום אחד מגיע בן אנוש למלון! משם הולכת ומסתבכת העלילה עד שהיא מובילה אותנו לסוף שמח ונחמד. הסרט היה מאוד משעשע וכייפי למרות העובדה שג'ניה בדרך כלל לא אוהבת לצפות באנימציות. שנינו מאוד נהנינו וזה בהחלט אחד מסרטי האנימציה הטובים שראיתי עד כה. 

היה כל כך נחמד לצאת מהבית רק שנינו וליהנות מהעובדה שהיינו לבד. דיברנו הרבה וצחקנו בסרט, קנינו דלי ענק של פופקורן ומשקאות מוגזים ולמך שעתיים קסומות שכחנו את כל העולם ומטלותיו ופשוט נהנינו. זה בהחלט היה יום נישואין מוצלח ביותר! מחר התכנון הוא להפגיש בין המשפחות שלי ושל אשתי ויחד להזמין אוכל טעים ולחגוג יחד כמשפחה את האיחוד שלי ושל אשתי.

ארבע שנים עברו להם כל כך מהר אבל כל יום בפני עצמו נראה כמו נצח! בשנתיים הראשונות היה לנו מאוד קשה יחד, בייחוד בגלל כל מיני בעיות לא פטורות מהעבר וסתם מטענים שליליים וחסרי הגיון. השנה שעברה עלינו עכשיו הייתה קשה במיוחד משום שנוסף לנו ילד למשפחה וזה ממש לא קל לגדל ילד לבד, בלי לשלוח אותו לגן ובלי לקבל עזרה בטיפולו מאף אחד אבל הצלחנו בגדול! אלוהים דואג לנו לכל צורך אפשרי גם גדול וגם קטן ובעזרתו אנו מסוגלים לעבור חודש-חודש ושנה-שנה באמצעות שפע הברכות שהוא שופך עלינו. אני הבטחתי לג'ניה שלעולם לא ניפרד, אפילו אחרי המוות נהיה נשואים ועד אז נמשיך לכבוש את העולם חיתול אחד בכל פעם. אז תודה לך אלוהים על ארבע שנים של נישואין ויאללה קדימה, הנצח עוד לפנינו!


תגובה 1:

אלכסנדרה אמר/ה...

יאו איזה מרגש!!! אתם כאלה מתוקים!!! שאלוהים יברך אתכם ויתן המון המון חסד (ועזרה) גם לילדים הבאים :)