דפים

יום שבת, 8 בדצמבר 2012

תכנית P90X ואני

לפני יומיים נתקלתי בתכנית האימונים בשם P90X. מדובר בתכנית אימונים מאוד אינטנסיבית שאורכה 90 ימים רצופים של אימונים גופניים מכל התחומים. התכנית משלבת בין אימונים שעובדים על כל שרירי הגוף (גב, בטן, כתפיים, ידיים, רגליים, שרירי ליבה) ובד בבד משלבת אימונים שמשפרים סיבולת לב-ריאה, גמישות וזריזות הכוללים בין היתר גם תרגילי יוגה ומעט מאומנות הקנפו.


את האימונים אפשר לבצע בבית כאשר ברשותי כל התרגילים היומיים, לוח זמנים לתשעים הימים הקרובים וטבלת מעקב בה אני עוקב אחר הנתונים שלי- משקל, מספר תרגילים שביצעתי ובאילו משקולות השתמשתי. את התכנית עכשיו אני מתחיל במשקל של 64.5 קילו והמטרה שלי היא לעלות במשקל (באמצעות הגדלת מסת השרירים) ולהביא את הגוף שלי לכושר גופני טוב ובריא.
נסענו למגה ספורט שבצומת קרית אתא כדי לקנות את הציוד שאזדקק לו במשך האימונים. קנינו מחצלות יוגה (גם לי וגם לג'ניה), משקולות מודולריות ובבית התקנתי את מכשיר המתח שקניתי לפני מספר שנים ושמרתי עד עכשיו בארון.



יהיה מעניין לראות איך הגוף יגיב לכך שאני מעביר אותו ממצב של אפס התעמלות גופנית ישר לתוך תכנית האימונים האינטנסיבית ביותר שקיימת (כך לפחות טוענים המפיקים שלה). אז יאללה קדימה, חדר כושר ביתי מהיום ולתשעים ימים לפחות!

אין תגובות: