דפים

יום חמישי, 6 בדצמבר 2012

עולם התחביבים האינסופי

אם הייתי צריך להגדיר את עצמי אז הייתי מגדיר את עצמי כבלתי מוגדר... אם יש משהו נכון לגבי אז זה שאני נוטה להחליף תחביב או פרויקט ל כמה חודשים. בתור ילד אמא שלי רשמה אותי לחוגים ויצא שכמעט כל שנה נרשמתי לחוג שונה לחלוטין. למדתי תיאטרון ומשחק, ניגון בפסנתר, אומנות וקומיקס, אלקטרוניקה ובניית מעגלים, כדורסל ואף בייסבול. אני חושב שמשום כך אני ממשיך בהלך הרוח של לא להישאר באותו מקום יותר מדי זמן. מצד אחד אין משהו שאני לוקח אותו ממש עד תומו וממצה אותו לגמרי. מצד שני אני טועם ומתנסה בכל מני תחומים שונים ומגוונים וההתרגשות תמיד חדשה!
בארבע השנים האחרונות לקחתי לעצמי כתחביבים לתקופות שונות אפייה, בישול, תכנון מעגלי ארדואינו, גידול ירקות ועשבים, פיסול ועיצוב בצק סוכר, הכנת לחמים, כתיבת בלוג (שאני עדיין עושה ברגע זה), פוטושופ, עריכת סרטים ואפקטים, גידול צמח טורף ולאחרונה גם נכנסתי לנושא הטבעונות והאוכל הבריא.
להיות טבעוני היה מוזר ומאתגר בהתחלה אך במהירה זה התגלה כמשהו כייפי וטעים והרגשה מאוד טובה מהידיעה שאני אוכל בריא וטוב. נפתח עולם חדש ומלא של מאכלים חדשים, ממולאים ומרקים, קינוחים ותבשילים. ככל שעבר יותר זמן בתור היותי טבעוני, כך הרגשתי שהגוף שלי יותר בריא ומתפקד יותר טוב ובאותו הזמן הרגשתי שמשהו עדיין חסר. ואז הבנתי שמה שאני עוד צריך לעשות ביחד עם לאכול בריא זה גם להתאמן ולשפר את הכושר הגופני. בגדול ספורט מעולם לא היה הקטע שלי משום שלא מצאתי בו הרבה עניין, לא הייתי מרגיש טוב עם פעילות ספורטיבית ובנוסף לאלה יש לי קרסוליים מאוד רגישים (היו תקופות ארוכות בהן הייתי נוקע את הרגל אחת לשבוע...) כך שכמעט כל ספורט נשלל במקום כסכנה לפציעה.
מה שכן עשיתי לפני שנתיים בערך הוא סדרה של תרגילי בטן אינטנסיביים וכשנזכרתי וניסיתי לחפש את האימונים האלה גיליתי שהם חלק מתכנית כושר אינטנסיבית בשם P90X. משהו בתכנית הזו קרץ לי ומאוד משך אותי אליה ואני חושב שמצאתי תחביב חדש! אז יאללה קדימה, לחמם מנועים ולחגור חגורות בטיחות, אני יוצא למסע מחודש בארץ התחביבים שלי!

אין תגובות: