דפים

יום חמישי, 20 בדצמבר 2012

גבריאל בן שנתיים!

אני זוכר שלפני שהולדנו את גבריאל אמרו לנו אנשים רבים "אתם לא תאמינו כמה מהר חולף לו הזמן!" גם אחרי שהוא נולד אמר לי הבוס בעבודה "אני לא רוצה להפחיד אותך או משהו, אבל הילד שלכם יגדל כל כך מהר שמחר הוא יתגייס!" ובחיי שכולם צדקו! ההרגשה היא כאילו רק אתמול היינו בבית החולים "בני ציון" שבחיפה וחיכינו לגבריאל שיוולד והנה הוא היום כבר בן שנתיים, רץ מדבר רוקד וקופץ, מאיפה קיבלנו פתאום ילד כל כך גדול ומה קרה לתינוק?
אז כן, החיים עוברים מהר כמו משב רוח וגבריאל כבר בן שנתיים. הוא הספיק ללמוד כבר כל כך הרבה דברים כמו ללכת ולרוץ, לזהות אנשים, צורות רבות, מספרים בשני שפות, כל האל"ף בי"ת בעברית, ידע מוטורי נרחב ועוד כל כך הרבה שאם הייתי כותב את הכל הייתי צריך כמה דפים. זה פשוט מדהים כמה אפשר להספיק בזמן כה קצר!
אני וג'ניה הזמנו עבורו מקום במשחקייה שבקריון כדי להזמין את כל החברים ולחגוג מסיבת יום-הולדת מטורפת! ביום ההולדת גבריאל התעורר לבית מלא בבלונים וקישוטים וארוחת בוקר מיוחדת ומפנקת מאמא. האמת שהיו מספיקים רק כמה בלונים במרכז הסלון כדי לשמח אותו עד השמיים משום שהוא כל כך אוהב את הכל! בערב יום חמישי הלכנו למשחקייה ונפגשנו עם החברים והמשפחה שהביאו שלל מתנות וברכות לילד הגדול שלנו. חגגנו עם עוגה מיוחדת וזר על הראש ומלא חטיפים (בריאים) ושתייה!
ההפתעה הבאמת גדולה היא שאבא ואח שלי הגיעו למסיבה! הם שכרו רכב כל הדרך מאילת רק בשביל לבלות מספר שעות עם ילד יום ההולדת והביאו מתנות וספרים. עד היום הוא מצביע על הספר שקיבל ואומר "סבא!" או "מרקו!". עדיין, כל יום מאז יום ההולדת גבריאל רוצה לשיר "היום יום הולדת". 
















אין תגובות: