דפים

יום חמישי, 23 באוגוסט 2012

לא רוצה אקטימל? קח אנטיביוטיקה...

גבריאל שלנו היה חולה מיום שלישי שעבר, לקחתי אותו לרופא במרפאת זבולון המרכזית ושם הרופא בדק אותו וקבע כי יש לו דלקת גרון וכי הוא צריך לקחת אנטיביוטיקה. שני בקבוקים שלמים של סירופ אנטיביוטיקה.
אז רכשנו את התרופה שהגיע עם כפית כזו מיוחדת של 5ml שגבריאל היה אמור לבלוע אבל לא היתה לו שום כוונה לשתף פעולה. יחד עם זאת שיש לו חום גבוה והוא רק בוכה או ישן כי הוא חולה, הוא סירב לקחת את התרופה. אז מה עושים?
  מצאנו פתרון יצירתי - גם הנורופן מוריד החום שלו גבריאל לא רצה לקחת בתחילה אבל הוא כנראה הבין שהוא מרגיש יותר טוב אחרי שהוא מקבל את מוריד החם. הנורופן הגיע עם מזרק מיוחד כזה וגבריאל כבר הבין שהמזרק "עוזר להרגיש טוב", אז פשוט נתנו לו את האנטיביוטיקה עם המזרק. גבריאל הבריא, סיים את שני בקבוקי האנטיביוטיקה שלו וסבתא שלו קנתה לו "אקטימל", המשקה החלבי (המחריד לדעתי) שאמור לעזור אחרי אנטיביוטיקה. כביכול, הוא איבד הרבה חיידקים טובים במהלך נטילת התרופה ואקטימל מלא בחיידקים האלה אז זה היה רעיון שגבריאל ייקח מזה. אבל הוא לא רצה. מה עושים? שולפים שוב את מזרק הפלא שמצליח להכניס כל דבר "לא קונבנציונלי" לגופו של הילד החשדן. רק שיהיה בריא!

אין תגובות: