דפים

יום שישי, 31 באוגוסט 2012

המשפט הראשון

גבריאל היום בן כמעט שנה ותשעה חודשים ואוצר המילים שלו גדול מאוד! הוא כבר מזהה כמעט כל סוג של חיה (מעל 30 חיות שונות) ויודע לחקות את קולם, יש לו ידע לגבר יחסי גדול-קטן והוא כבר מונה חלק גדול מהצבעים ומזהה אותם. מדי פעם הוא היה גם אומר שני מילים רצופות אך עם הפסקה ניכרת ביניהם כמו "אוטו.   .......  אדום." אך היום הוא אמר את המשפט הראשון שלו בלי הפסקה בין המילים ובלי היסוס! אני שכבתי על הספה בסלון וראיתי איך הוא משחק עם אטבים. בדיוק התעוררנו אחרי שנת צהריים טיפוסית ליום שישי. גבריאל ניגש אליי, הביט לי בעיניים ובמהירות אמר את משפטו הראשון: "אני גדול!"
   אני מוכרח להודות שזה היה רגע של אושר שקשה להסביר- ללא ספק התרגשתי מאוד והוצפתי רגשות אהבה לילד החמוד שלא מפסיק להדהים אותי בגדילה והתקדמות שלו. הוא פשוט כל כך חכם שהוא לא חדל להפתיע! זה ממש תענוג לראות אותו גדל מול העיניים. "אני גדול" היה המשפט הראשון שהוא בחר להגיד, "אני גדול" הם המילים שסימנו תקופה חדשה ומרגשת שבה גבריאל מתחיל לחבר משפטים ונראה אפילו יותר כמו אדם מבוגר. כמה מתאים לבחור במילים האלה! לא היה זה "בית גדול" או "תוכי יפה", אלא הכרזה עצמית של קפיצת מדרגה. להתראות ילד קטן, אנו נתגעגע. ברוך הבא ילד גדול שלי. יש לנו עוד הרבה עבודה לפנינו!

אין תגובות: